سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 بهمن 28 , ساعت 6:3 عصر

داستـانک بسیار زیبـای آلزایمـر مـادر

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

چمدونش را بسته بودیم ،
با خانه سالمندان هم هماهنگ شده بود
کلا یک ساک داشت با یه قرآن کوچک،
کمی نون روغنی، آبنات، کشمش
چیزهایی شیرین، برای شروع آشنایی …
گفت: “مادر جون، من که چیز زیادی نمیخورم
یک گوشه هم که نشستم
نمیشه بمونم، دلم واسه نوه هام تنگ میشه!”

گفتم: “مادر من دیر میشه، چادرتون هم آماده ست، منتظرن.”
گفت: “کیا منتظرن؟ اونا که اصلا منو نمیشناسن!
آخه اون جا مادرجون، آدم دق میکنه ها،


ادامه مطلب...

یکشنبه 92 بهمن 27 , ساعت 11:39 عصر

دانلود نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

SearchMyFiles 2.4

 

 

 

 

از نگاه کاربران حرفه ای، سیستم Search ویندوز در ویندوزهای XP, 7, 8 چنگی به دل نمیزند. و آخرین جستجوگر راحت و بی دردسر در ویندوز 2000 وجود داشت. این حرف اشتباهی نیست. چون حقیقتا سیستم جستجوی ویندوز XP و مخصوصا ویندوزهای 7,8 برای کاربران مبتدی طراحی شده است. یعنی برای کاربرانی که خودشان هم نمیدانند دنبال چه چیزی میگردند!

وقتی شما از جستجوگر ویندوز 7 استفاده میکنید تا دنبال یک فایل در درایو F بگردید، نرم افزار جستجوگر حتی در درایو ویندوز و کنترل پنل را هم جستجو میکند! چون خودش را به صورت پیش فرض در مقابل یک کاربر مبتدی میبیند که دقیقا نمیداند دنبال چیست و نیاز به کمک بیشتری دارد!

 

علاوه بر این، جستجوگر ویندوز امکانات کاملی هم برای جستجوی فایل ندارد.

 

همین موضوع هم باعث شده تا سیستم جستجو در نسخه های جدید ویندوز برای کاربران حرفه ای کلافه کننده باشد. اگر شما هم جزو کاربران حرفه ای ویندوز هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین جایگزین های Search ویندوز را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار SearchMyFiles همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص جستجوی فایل در ویندوز است. این نرم افزار میتوانید فایل ها را در کل فضای هارد دیسک یا فقط یک فولدر یا درایو مشخص جستجو کند. همچنین میتواند فایل ها را بر اساس تنظیمات مختلف جستجو کند.

ادامه مطلب...

شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 11:23 عصر

Shervin – Delvapasi

 

Shervin - Delvapasi

شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 11:21 عصر

 

 

Mehdi Moghadam Ft Mehdi Shokouhi – Masire Behesht

 

Mehdi-Shokouhi

ادامه مطلب...

شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 10:59 عصر

Reza Yazdani – Metropol

 

86059ff8db4719a1

 

ادامه مطلب...
شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 10:57 عصر

Mohammadreza Golzar – Bavar Kon Donyami

 

Mohammadreza Golzar - Bavar Kon Donyami.mp3

ادامه مطلب...

شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 10:55 عصر

Ali Abdolmaleki – Zemestoon

شنبه 92 بهمن 26 , ساعت 10:43 عصر

اس ام اس های عاشقانه احساسی زیباجملات زیبا عاشقانه

با کسی باش که تو را بخواهد
نه کسی که تو را هم بخواهد . . .

* * * * * * *
اگر کارگردان بودم ، صدای نفسهایت موسیقی متن تمام فیلم هایم بود . . .

* * * * * * *
در تمام دارو خانه ها موجود است
نرم کننده موی سر
نرم کننده پوست دست
کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .

* * * * * * *
عادت به مسواک زدن ، دندانها را سپید میکند
و تکرار هر شب خاطرات ، موها را . . .
پنج شنبه 92 بهمن 24 , ساعت 11:6 عصر

تصاویری رویایی از زمین که واقعیت را به چالش میکشند!

طبیعت می‌تواند بسیار زیبا باشد، آنقدر زیبا و در خور توجه که حتی اغلب هنرمندان بزرگ و ماهر هم نمی‌توانند تصویری از آن در ذهن داشته باشند. از قله‌های برف گرفته تا دریاچه‌هایی همچون شیشه و سواحل ماسه‌ای که با درختان سرسبز نخل نقطه نقطه شده‌اند، همگی زیبایی‌های این جهان خاکی را به رخ می‌کشند. بعضی از چشم اندازهای این کره به اندازه‌ای خیره کننده است که نفس در سینه‌ها حبس می‌شود و به طور جدی این پرسش را پیش روی ما قرار می‌دهند که آیا این کره خاکی حقیقتا وجود دارد؟

از سواحل مناطق حاره‌ای در هاوایی گرفته تا مسیرهای یخ بسته سوئد، شما را وسوسه می‌کنند تا برای مدتی کوتاه دنیای دیجیتال و مجازی را رها کرده و برای تنفس هوای تازه و مشاهده مناظر دل فریب راهی بیرون از منزل شوید. البته شاید لازم باشد مدت بیشتری تامل کرده تا با کمک این دنیای مجازی بلیط مناسبی برای این سفر تهیه کنید.


گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

رنسبرگ، سوئد

 

ادامه مطلب...

پنج شنبه 92 بهمن 24 , ساعت 10:56 عصر

دانلود کتاب خانواده و مسائل زناشویی

مسائل زناشویی

نام کتاب :  خانواده و مسائل زناشویی ‎

نویسنده : علی بنی سعید

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  93

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  2,060  کیلوبایت

توضیحات : هیچ کس نمی‌تواند انکار کند که مشکلات زناشویی روی خود فرد هم تاثیر می‌گذارد ، اما مهم این است که بفهمیم کی و چگونه باید در مورد آنها تصمیم بگیریم. بدون مراجعه به مشاور خانواده هم می‌توان مشکلات زناشویی را حل کرد . البته ، مردم باید بدانند که اگر نخواهند برای حل مشکلات شان به مشاور خانواده مراجعه کنند ، برطرف کردن آن مشکل زمان زیادتری خواهد برد.  در هر حال چه بخواهید زندگی تان را ادامه دهید یا نه ، شمائید که باید تصمیم بگیرید ، شما مسئول هستید. بنشینید و در مورد ازدواج تان صحبت کنید ، عشقی که به همدیگر دارید و آینده ای که می‌خواهید با همدیگر پیش رو داشته باشید. اگر برای زندگی زناشویی تان آینده روشنی می‌بینید ، پس در مسیر درستی قرار گرفته اید و می‌توانید به کمک یکدیگر مشکلات تان را حل کنید.  در مورد نیازهایتان صحبت کنید. مشکل هر کدام از شما چیست؟ هر فردی مشکلات را از زاویه دید خودش نگاه می‌کند. بنابراین خیلی مهم است که در مورد رابطه تان صحبت کنید و ببینید از زندگی زناشویی تان چه می‌خواهید. زمانیکه دیدگاه همسرتان را در مورد زندگی و مشکلاتش بدانید ، راحت تر می‌توانید مشکلات تان را حل کنید.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ