سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 بهمن 27 , ساعت 11:39 عصر

دانلود نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز

SearchMyFiles 2.4

 

 

 

 

از نگاه کاربران حرفه ای، سیستم Search ویندوز در ویندوزهای XP, 7, 8 چنگی به دل نمیزند. و آخرین جستجوگر راحت و بی دردسر در ویندوز 2000 وجود داشت. این حرف اشتباهی نیست. چون حقیقتا سیستم جستجوی ویندوز XP و مخصوصا ویندوزهای 7,8 برای کاربران مبتدی طراحی شده است. یعنی برای کاربرانی که خودشان هم نمیدانند دنبال چه چیزی میگردند!

وقتی شما از جستجوگر ویندوز 7 استفاده میکنید تا دنبال یک فایل در درایو F بگردید، نرم افزار جستجوگر حتی در درایو ویندوز و کنترل پنل را هم جستجو میکند! چون خودش را به صورت پیش فرض در مقابل یک کاربر مبتدی میبیند که دقیقا نمیداند دنبال چیست و نیاز به کمک بیشتری دارد!

 

علاوه بر این، جستجوگر ویندوز امکانات کاملی هم برای جستجوی فایل ندارد.

 

همین موضوع هم باعث شده تا سیستم جستجو در نسخه های جدید ویندوز برای کاربران حرفه ای کلافه کننده باشد. اگر شما هم جزو کاربران حرفه ای ویندوز هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین جایگزین های Search ویندوز را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار SearchMyFiles همانطور که از اسمش مشخص است مخصوص جستجوی فایل در ویندوز است. این نرم افزار میتوانید فایل ها را در کل فضای هارد دیسک یا فقط یک فولدر یا درایو مشخص جستجو کند. همچنین میتواند فایل ها را بر اساس تنظیمات مختلف جستجو کند.



 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار SearchMyFiles :

- جستجوی دقیق محل مورد نظر کاربر

- امکان جستجوی همزمان چند فولدر مختلف در درایو های متفاوت

- امکان استثنا کردن یک فولدر در هنگام جستجو در یک درایو

- جستجو بر اساس نام، تاریخ ایجاد، محتویات، سایز، و ...

- امکان جستجوی فولدر های Hidden (مخفی) و سیستمی ویندوز

- امکان جستجو بر اساس حروف کوچک یا بزرگ در اسم فایل

- و ده ها قابلیت دیگر

 

اگر شما هم خودتان را یک کاربر حرفه ای ویندوز میدانید، این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 

نسخه جدید نرم افزار جستجوی سریع فایل در ویندوز، SearchMyFiles 2.4 با مجموعه ای از قابلیت های جدید به تازگی منتشر شده است. و اکنون میتوانید آن را از سرورهای سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 330 کیلوبایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 350 کیلوبایت

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ