سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مگو آنچه نمى‏دانى ، بلکه مگو هر چه مى‏دانى چه خدا بر اندامهاى تو چیزهایى واجب کرد و روز رستاخیز بدان اندامها بر تو حجت خواهد آورد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 91 بهمن 26 , ساعت 4:59 عصر

تصاویـر رمانتیـک به بهانـه روز عشـق و دوستـی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

ادامه مطلب...

پنج شنبه 91 بهمن 26 , ساعت 4:44 عصر
پنج شنبه 91 بهمن 26 , ساعت 4:26 عصر

بهترین آنتی ویروس در ایران و بهترین آن

 

بهترین آنتی ویروس در ایران و بهترین آن

کدام آنتی ویروس بیشترین کاربر را در ایران دارد

بازار آنتی ویروس ایران در اختیار Kaspersky

تلنا:هرچند حضور کرک و جعل نسخه اصلی برای همه نرم افزارها حتی نرم افزارهای امنتی را نمی توان نادیده گرفت، اما آنتی ویروس ها را می توان جزء محدود محصولات نرم افزاری دانست که محصولات اورجینال آنها را می توان در بازار ایران یافت کرد. تقریباً محصولات همه شرکت ها بزرگ جهانی در ایران یافت می شود، که حضور برخی پررنگ تر از بقیه است.

به گزارش خبرنگار تلنا،بسیاری از شرکت های توزیع کننده ویروس یاب ها بازار خرده فروشی و محصولات خانگی را جدی نمی گیرند و تنها بر بازار سازمانی و نسخه های شبکه تاکید دارند. که در این بین کوییک هیل مقام نخست را در این بین دارد و شاید یکی از عواملی که باعث کمتر شناخته شدن آن می شود عدم توجه این نکته باشد. هرچند که بازار کلاینتی و تک کاربره دردسرهای خاص خودش را داشته و سود آنچنانی عاید شرکت ها نمی کند اما عدم حضور باعث از دست دادن یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی می شود.

حضور شرکتهای تولید کننده ضد ویروس مانند کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا و کوییک هیل به صورت رسمی و برخی دیگر من جمله، مکافی، ای ست ناد32، مکافی، سیمانتک به صورت غیررسمی مشهود است.

بلاشک بازار ایران فعلا در اختیار Kaspersky روس می باشد، هرچند رقبا هم بیکار ننشسته و تمرکز بیشتری در فعالیت های تبلیغاتی خود گرفته اند.

Bitdefender هرچند نمایندگان ایران را از لیست سایت اصلی شرکت خود خارج کرده است، اما به صورت چراغ خاموش مشغول اما پر نور مشغول جذب نماینده و گسترش شبکه فروش خود است.

ادامه مطلب...

جمعه 91 بهمن 13 , ساعت 1:12 عصر
زیباترین جملات عاشقانه جدید

  زیباترین جملات عاشقانه

میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم

——- * ——-

تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم

——- * ——-

این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!

این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم

——- * ——-

همیشه جایی بود که با دیدنش یاد تو در خاطرم زنده میشد ، همیشه آهنگی بود که با شنیدنش حرفهایت در ذهنم تکرار میشد

آن لحظه ها همیشگی نبود ، عشق تو در قلبم ماندنی نبود ، بودنت در کنارم تکرار نشدنی بود!

——- * ——-

ادامه مطلب...

جمعه 90 تیر 24 , ساعت 4:39 عصر

چرا دیه زن نصف مرد شده؟

زنی رو به خدا کرد و گفت: خدا یا! چرا باید دیه ما نصف مردها باشد؟
خداوند مهربانانه فرمود: بنده ی من!
اگر با کشتن، تو را از شوهرت بستانند،
به او بیست میلیون می رسد،
ولی اگر او را بکشند تو صاحب چهل میلیون می شوی
زن خندید و گفت: خدایا حکمتت را شکر !!


چهارشنبه 90 تیر 8 , ساعت 11:51 صبح

 

این یک اثر کلاسیک جاسوسی است. رژ لبی که می‌تواند یک گلوله 4?.?5 میلیمتری شلیک کند. این اسلحه در اواسط سال 1960 از یک...


ابزارهای جاسوسی همیشه گجت های جذابی بوده اند. یکی از دلایل محبوبیت فیلم ها جیمزباند هم وجود این اسباب بازی های جالب است. اما در فیلم ها می‌دانیم که بیشتر با تخیل مواجه هستیم. اینجا ده تا از وسایل جاسوسی واقعی را می‌بینید که در گذشته استفاده می‌شدند و حالا جایشان در موزه است و جزو تاریخ محسوب می‌شوند. توصیه می‌کنم دیدنشان را در ادامه مطلب از دست ندهید. ‏ ‏

 

ادامه مطلب...

چهارشنبه 90 تیر 8 , ساعت 11:40 صبح

35 قدم تا او دوباره عاشقتان شود !

 

در برابر دیگران او را مورد انتقاد قرار ندهید. اگر حس می کنید همسرتان نیاز به کمی انتقاد سازنده دارد، به هیچ وجه آن را مطرح نکنید مگر خصوصی و با لحنی دوستانه ،مورد انتقاد قرار گرفتن در جمع، سبب پایین آمدن عزت نفس و جریحه دار شدن احساسات می گردد.
 

یکی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترک، فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینکه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یکدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد.
 
در حالی که با یک شاخه گل، یک کلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشکلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در کنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نکنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد:

 
1- برای او پیام های محبت آمیز بفرستید. به تلفن همراه او پیامی صمیمانه بفرستید. مطمئن باشید که این کار هم شیرین و هم جالب است.

 
2- یکی از کارهای مشکل او را انجام دهید. یکی از کارهای روزمره که او رغبتی به انجام آن ندارد، مانند چیدن علف های هرز، را انتخاب و برای او انجام دهید و لحظه ای را که او از انجام گرفتن آن توسط شما احساس راحتی می کند، نظاره گر باشید.

 
3- با هم یک کار سرگرم کننده انجام دهید. یک سرگرمی مانند حل جدول، تکمیل پروژه ای برای بهتر کردن محیط خانه، یا فروش اجناس غیرقابل مصرف منزل که می تواند شما را به هم نزدیک کند را انتخاب و در انجام آن با یکدیگر مشارکت کنید.

 
4- با هم بازی کنید. با انجام بازی هایی نظیر شطرنج، لحظات خوبی را ایجاد کنید. فقط به یاد داشته باشید که اگر شما را شکست داد، با او درگیر نشده و تنها لبخند بزنید.

 
5- حس قدردانی خود را ابراز کنید. وقتی همسرتان سخت کار می کند یا برایتان کاری انجام می دهد، بگذارید بداند که شما قدردان زحمات او هستید.

چهارشنبه 90 تیر 8 , ساعت 11:34 صبح

روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد میشد...

در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد !

در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد !!! تا مدت ها فکر می کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می گذارند حتی بازرگانان...

مرد با خودش فکر کرد: کاش من هم یک حاکم بودم، آن وقت از همه قوی تر می شدم!

در همان لحظه، او تبدیل به حاکم مقتدر شهر شد. در حالی که روی تخت روانی نشسته بود، مردم همه به او تعظیم می کردند. احساس کرد که نور خورشید او را می آزارد و با خودش فکر کرد که خورشید چقدر قدرتمند است...

او آرزو کرد که خورشید باشد و تبدیل به خورشید شد و با تمام نیرو سعی کرد که به زمین بتابد و آن را گرم کند !


ادامه مطلب...

دوشنبه 90 فروردین 15 , ساعت 5:43 عصر
دوشنبه 90 فروردین 15 , ساعت 5:34 عصر

عکس های فانتزی و دیدنی

 




 

ادامه مطلب...

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ