سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 87 اردیبهشت 12 , ساعت 4:22 عصر
یه سری عکس تفنگ بسیار شیک
پنج شنبه 87 اردیبهشت 12 , ساعت 3:51 عصر

واقعا "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

همین الان بعد از اینکه کارهایم را انجام دادم و می خواستم بروم، یک خبر کوتاه من را تکان داد. خانم هیلاری کلینتون در نهایت جوگیری جلوی اسیرائیلیها گفته اند: "آمریکا این قدرت را دارد که ایران را کاملا محو کند."
من در جواب فقط یک حرف دارم بزنم که از خودم نیست و آن هم اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"
خیلی از احمقهای روزگار فکر می کنند این آمریکاست که با ایران رابطه نمی خواهد داشته باشد. اینها نمی دانند یا نمی خواهند بدانند که آمریکا کاری را که برای برقرای ارتباط نه با چین و نه با شوروی انجام داده بود، با ایران انجام داد اما با پاسخ منفی صریح مواجه شد (ماجرای مک فارلین)
خلاصه اینکه یک چیز می خواهم بگویم و آن اینکه اگرچه با این دولت میانه ای ندارم و ... اما همزمان با بقیه می گویم "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" و واقعا هیچ غلطی نتوانسته بکند
خدا بیامرزد امام را که حرفش بعد از سالها هنوز قدرت دارد و از همه حرفها قدرتمندتر است
دوست دارم شما که وبلاگ دارید، اگر با نظر من موافقید این جمله تاریخی امام را در وبلاگ خود و در پاسخ به این توهین بیسابقه و بیشرمانه بنویسید که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

پیوند به مطلب در سایت بی بی سی فارسی


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ