سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
یکشنبه 88 تیر 28 , ساعت 4:21 عصر

رونالدو در فیلم ایرانی محمد حسین لطیفی

 

 

 

«محمد حسین لطیفی» که با دعوتنامه «رونالدو» راهی برزیل شده، قرار است در صورت توافق این ستاره فوتبال در مورد او، فیلمی بین‌المللی بسازد.

«رضا لطیفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس ضمن تأیید این خبر گفت: هنوز مشخص نیست که این فیلم ساخته می‌شود یا نه. همه چیز بستگی به نظر آقای رونالدو دارد، چون محور فیلم روی ایشان است.

 


وی افزود: محمدحسین لطیفی و منصور سهراب‌پور(تهیه‌کننده) با دعوتنامه‌ای که رونالدو فرستاد به سائوپائولو رفتند تا مذاکراتی در مورد حضور ایشان داشته باشند که امیدوارم این اتفاق بیافتد.
لطیفی درباره اینکه در صورت عدم پذیرش رونالدو با بازیکن دیگری رایزنی خواهد شد یا خیر، گفت:محور داستان آقای رونالدو هستند و بازیکن دیگری مد نظر نیست، در صورت موافقت ایشان این فیلم ساخته می‌شود.
وی با اشاره به داستان این فیلم گفت: داستان فیلم درباره دختر جوانی است که اتفاقا ایرانی هم نیست. این فیلم به شکل بین‌المللی ساخته می‌شود و عوامل ایرانی فقط تولید‌کننده آن خواهند بود.
لطیفی گفت: فیلمنامه این اثر نوشته نشده و فقط به صورت طرح است که در صورت جدی شدن نوشته می‌شود. قرار است این کار در خارج از ایران فیلمبرداری شود.
وی در انتها با اشاره به عنوان فیلم «رونالدو، شماره نه»،گفت: شماره 9، شماره رونالدو است ولی ما سعی می‌کنیم عنوان بهتری برای این فیلم بگذاریم.
براساس این گزارش، لطیفی و سهراب‌پور حدود شش روز دیگر به ایران باز می‌گردد.

 

منبع:
 سینمای حرفه ای جهان

 

 

 

فیلم جدید گلشیفته فراهانی در هالیوود

 

 

 

 

گلشیفته فراهانی، قرار است در فیلم جدید رولند جافی، کارگردان صاحب‌نام هالیوود، به نام «اژدها چشم‌انتظار شماست» حضور یابد.

به گزارش سایت های سینمایی وی در این فیلم در نقش لیلا هنرنمایی می‌کند و داستان فیلم مربوط به جنگ داخلی اسپانیاست.
در این فیلم خبرنگار جوانی در مورد یکی از دوستان پدرش که قرار است از سوی کلیسای کاتولیک تقدیس شود تحقیق می‌کند.
این خبرنگار پی می‌برد که بین پدرش و دوست وی رابطه بسیار پیچیده و مخربی وجود داشته که از زمان کودکی آغاز و تا جنگ داخلی اسپانیا ادامه می‌یابد.
این فیلم در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و اکران‌اش برای سال ???? برنامه‌ریزی شده است.

منبع: خبر آن لاین

 

 

آل ، قیچی خورد ...

 

 

بهرام دهقانی و رضا شیروانی تدوین «آل»به کارگردانی بهرام بهرامیان را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،با پایان فیلمبرداری بیش از هشتاد درصد فیلم «آل» نخستین محصول سینمای ایران در سال 88 که به عنوان پروژه‌ای مشترک در ارمنستان و ایران جلوی دوربین رفته بود، تدوین آن آغاز شد.
بهرام دهقانی و رضا شیروانی «آل» را مونتاژ می‌کنند. «آل» یک تریلر دلهره‌آمیز به کارگردانی بهرام بهرامیان بر اساس نوشته بهرام عظیمی است که با نخستین حضور سینمایی مصطفی زمانی (بازیگر یوسف پیامبر(ع)) همراه است.
آنا نعمتی، همایون ارشادی و هنگامه حمیدزاده همراه با جمعی از بازیگران ارمنی و ایرانی نقش‌آفرینان این اثر هستند. تصاویر فیلم «آل» با مدیریت فیلمبرداری فرشاد محمدی شکل گرفته و رحمت عبدالله زاده مدیریت تولید آن را بر عهده داشته است.

 

فیلم آل
آنا نعمتی و مصطفی زمانی در آل


علی معلم تهیه کننده فیلم «آل» با اعلام این خبر افزود: امیدواریم طی هفته آینده، آخرین فاز فیلمبرداری این فیلم که در تهران انجام خواهد شد آغاز و ظرف مدت پانزده جلسه کار به اتمام برسد.

 

منبع:
 سینمای حرفه ای جهان


لیست کل یادداشت های این وبلاگ