سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با برادریِ خدایی است که [درخت] برادری به بار می نشیند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 87 خرداد 9 , ساعت 2:57 عصر

اتومبیل های محبوب ورزشکاران

اتومبیل های محبوب ورزشکاران ورزشکاران مشهور جهان در هر رشته ای به اتومبیل خاصی علاقه دارند و حتی اگر دارای چندین اتومبیل باشند ، ترجیح می دهند اغلب با مدل مورد علاقه خود رانندگی کنند.

زین الدین زیدان ، فوتبالیست مشهور علاقه خاصی به مدل SUV Q7 مارک آئودی دارد.

سباستیان لوئب ، قهرمان چهار دوره رالی جهان در حالی که در مسابقاتش از سیتروئن C4 استفاده می کند اما در زندگی شحصی اش یک لامبورگینی گالاردو با موتوری به قدرت 520 اسب بخار را ترجیح می دهد.

شکیل اونیل بسکتبالیست با 2متر و 16 سانتیمتر قد همانطور که به کفش های سفارشی نیاز دارد باید اتومبیلش هم مطابق اندازه هایش باشد بنابراین سوار یک لامبورگینی گالاردو می شود که روی سفارش ارتفاع سقف ، طول درها و پنجره های جانبی اش تغییر کرده و طول آن 30 سانتیمتر بیشتر از مدل های عادی این اتومبیل اسپرت است.

کریستیانو رونالدو ، مهاجم منچستریونایتد به بنتلی کنتینانتال جی تی کوپه و 200 هزار یورویی اش خیلی می نازد.

مایک تایسون ، قهرمان نامحبوب سابق بوکس سنگین وزن دارای چند اتومبیل است اما از رانندگی با جگوارXJ 220 فوق العاده اش ، لذت می برد.

لوییس همیلتون ، راننده فرمول یک که سال 2007 فقط با یک امتیاز اختلاف قهرمانی را به کیمی رایکونن واگذار کرد، طبیعی است که عاشق سرعت است و بنابراین برای استفاده شخصی اش یک مرسدس C63 AMG با 457 اسب بخار را انتخاب کرده است.

راجر فدرر ، قهرمان تنیس جهان یک اوستین مارتین DB9 دارد که سرعت آن به آسانی فراتر از 300 کیلومتر در ساعت است.

مایکل جوردن ، اسطوره بسکتبال به اتومبیل های کوپه آمریکایی علاقه دارد و به همین دلیل پشت فرمان یک کادیلاک XLR-V 8 سیلندر به قدرت 450 اسب بخار می نشیند.

جناب رونالدینهو بازیکن برزیلی بارسلونا دارای یک فراری اسکایتی استثنایی است. یک فراری 612 Scaglietti K که به طور سفارشی برای او طراحی شده است.

تیه ری آنری بازیکن فرانسوی بارسلونا غصه بنزین ندارد بنابراین با مرسدس SLR خود با 626 اسب بخار قدرت موتور حسابی جولان می دهد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ