سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 86 اسفند 20 , ساعت 3:10 عصر

على سلطون !!!

 

و سرانجام

علی دایی سلطان میشود

پس از دویدن ها و جهیدن ها و خزیدن های بسیارو مذاکرات متعددی که جناب کفاشیان با خوزه مورینیو، فابیو کاپلو، کلمنته ، سر الکس فرگوسن ، دیوید کاپرفیلد ، جنیفر لپز، هاکل برفیلد و نهایتا عمو پورنگ و یوگی و دوستان انجام داد سرانجام علی دایی با وجود مشغله های بسیار گوی سبقت را از حریفان ربود و با یک دیریپل دو طرفه تمیز توپ را به محوطه جریمه حریفان رسانید و با یک بغل پا مشتی توپ را به کنج دروازه جا داد و حریفان هم جز نگاه کردن کاری از دستشان بر نیامد

آری: علی دایی به سلطنت رسید

واما در پاسخ به پرسشهای فراوان خبرنگاران مبنی بر دو شغله بودن ایشان و سرنوشت تیم سایپا که چندی دیگر در بازیهای اسیایی نماینده ایران است، فقط گفت:

(کو …. لق سایپا هم کرده بابا ملت و بچسب)!

البته تجربیات و توانایی ها و استعداد های علی دایی جان بر کسی پوشیده نیست تا آنجا که در خبر است استعداد فوتبالی علی دایی آنگونه بود که در سن شش ماهگی (‌ در قنداق ) سرش به ما تحتش پنالتی میزد.

علی دایی از بچگی بزرگ شد آنهم در اردبیل. وی نمیدانست تا چه اندازه فوتبالیست است تا یک روز در محله، بچه ها برای کشیدن خط صافی برای تیرک دروازه شان بر دیوار کوچه، از وی که قد رعنایی داشت بعنوان خط کش استفاده کردند و در همین زمان علی دایی فهمید که بله!!! اون هم آره ه ه

از اقتخارات و تجربیات علی دایی شاید این باشد که تا چند قرن اتی هم فوتبالیستی از مادر زاییده نشود که بتواند رکورد بازی های ملی ایشان را فتح کند و با اعتماد به نفس فراوان در حالی که به علت کهولت سن حتی توانایی پاسکاری با بازیکن یک قدمی خود را ندارد پس از کشمکش ها وغر غرهای فراوان کارشناسان فوتبال و فوتبال دوستان حاضر به کناره گیری از زمین چمن شود
( تازه ان هم بعد از بالا رفتن امار خود کشی به سبب نتیجه های ضعیف تیم ملی و بعد از کلی بد وبی راه گفتن و غر ولند)

یکی از تجربیات مثال زدنی ایشان به کار بردن الفاظ زیبا و مناسب توسط ایشان است که در مواقع عصبانیت وبعضاً بعد از باختهای بدجور به مرحله اعلا رسیده بروز میکند که در نتیجه آن عده های قلیل دلخور شده اما در عوض ملتی را خندان میسازند !!

تجربه دیگر که شاید علت بسیاری از موفقیت های ایشان و احتمالا تعداد بازی های ملی سلطان دایی است، به کار انداختن پول و سرمایه در موقعیت های حساس میباشد که به دلایلی که اصلا به کسی مربوط نیست از ذکر آن خودداری میکنیم !!!

 

و .... اما

آیا سلطنت سلطان علی دایی مانند تمام سلطنت های استبدادی موروثی است؟

یعنی آیا فرزند گرامی ایشان پس از تولید، وارث قانونی بازیکنی در تیم ملی و سپس مربیگری آن است؟؟

آیا سلطان گرانقدر در دوران مربیگری هم مانند دوران بازی به نرمی وارد تیم ملی می شوند اما برای خالی کردن پست فقط میتوان از حضرت فیل مدد گرفت؟

آیا آقای دایی با توجه به سمت مربیگری تیم ملی (که همچین کم سمت کشکی هم نیست)
باز هم ملت را از الفاظ نیکو و منحصر به فرد محضوض مینمایند؟
آیا آقای دایی دانش ومدرک لازم را جهت مربیگری تیم ملی دارا هستند؟

آیا مربیگری تیم سایپا خللی در توجه ایشان به تیم ملی ایجاد نمیکند؟

و….

راستش من که دیگه برام مهم نیست چه اتفاقی برای تیم ملی فوتبال میفته چون بدبختی ما بیشتر از این حرفهاست اصلا تیم ملی می خوایم چیکار. جام جهانی کشک کی … شما چى فکر میکنید؟

 
بخند، زیاد جدی نگیر ... !!
 
 
 
>>> غیر از طنز همه چی تعطیل! <<<


لیست کل یادداشت های این وبلاگ