سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 87 فروردین 29 , ساعت 2:36 عصر

خسته شدم از دست خلیج فارس!


حتما تا حالا، نه یکبار، بلکه چندین بار در جریان تحریف نام خلیج فارس در Google Earth قرار گرفته اید. روزی نیست که چندین ایمیل برای دعوت به امضای petition اعتراضی به دستم نرسه، در همین روزانه خودمان، در قسمت مطالب ارسالی اعضا هم چنین اعتراضاتی را بنا به درخواست برخی دوستان قرار داده ام و ....
راستش قصد داشتم در مورد اینگونه اعتراضات یک مطلبی را در همین قسمت سخن مبین بنویسم که بنا به فشردگی کارها تا امروز فرصت نمی شد (و البته باز هم نشده!). اما دیروز در بین ایمیلهای دریافتی، نوشته ای بود با عنوان ?خسته شدم از دست خلیج فارس? که نوشته دوست خوبمون
آقا شایان می باشد. و چون دیدم تقریبا همون چیزی بود که من می خواستم بنویسم و بقول شاعر: ?جانا سخن از زبان ما می گوئی?. لذا تصمیم گرفتم مطلب آقا شایان را در همین قسمت سخن مبین قرار دهم، توجه بفرمائید:

 

ادامه مطلب...

سه شنبه 87 فروردین 27 , ساعت 3:56 عصر

الهی : اگر بخواهم شرمسارم و اگر نخواهم گرفتار

الهی : از خواندن نماز شرم دارم و از نخواندن شرم بیشتر

الهی : در بسته نیست ما دست و پا بسته ایم

الهی : در شگفتم از کسی که غصه خودش را نمی خورد ولی غصه ی روزی اش را می خورد

الهی : عمری آه در بساط نداشتم و اینک جزء آه در بساط ندارم.


دوشنبه 87 فروردین 26 , ساعت 3:15 عصر

یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن.......... big grin

سرنوشت سه دفعه بهت دروغ میگه؟ اولین بار وقتی به دنیات میاره دومین بار وقتی عاشقت میکنه سومین بار هم زندگی رو ازت میگیره تا بفهمی همش خواب بود و بس

خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده!!! ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شد

اگر می خواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید.. (سازمان بازیافت زباله)

ادامه مطلب...

دوشنبه 87 فروردین 26 , ساعت 3:11 عصر

کوتاه ولی عمیق

 

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است ...

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما...

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد...

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید...

 
افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند...

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر...

 

ادامه مطلب...

یکشنبه 87 فروردین 25 , ساعت 2:55 عصر

>>Adobe Photoshop"s Effects<<

 

chrome Text نوشته آبکی

در این درس شما طریقه ساخت chromeText را در فتوشاپ یاد میگیرید.

توجه داشته باشید تمامی مراحلی که در این درس ذکر می شوند بر حسب قسمتهای موجود در فتوشاپ 7 می باشد که با کمی تفاوت دیگر فتوشاپها نیز همین قسمتها را نیز در بر دارند.

شما خودتان می توانید مقادیر ذکر شده در اینجا را برحسب مورد نیاز و علاقه خود تغییر دهید , این مقادیر فقط برای مثال می باشد.

طرح شما پس از طراحی می بایست مانند شکل بالا شود


 

ادامه مطلب...

شنبه 87 فروردین 24 , ساعت 9:55 عصر
 

بسم الله الرحمن الرحیم 

      گفتم که روی ماهت از ما چرا نهان است               گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است

اما بعد از آنجایی که مومنین و مومنات آرزوی دیدار امام زمان و حکومت آن حضرت را دارند و از گناه و معصیت که در زندگی و اجتماع خود بسیار در رنج می باشند و دائماً دعا برای ظهور آن حضرت می کنند که شاید آن غریب بیابان گردِ فاطمه زهراء (س ) انشاءالله ظهور فرمایند ، لذا دائماً دعای اللهم کن لولیک را .....بیان می فرمایند ، که این دعا بسیار عزیز و بزرگ می باشد اما این دعا برای سلامتی مولا صاحب الزمان است ، آن طور که خود مولا در عالم رویا و مکاشفه و حقیقت روئیتی به شیعیان خود فرموده اند برای ظهورم دعا کنید ، مخصوصا دعای ظهور امام زمان الهی عظم البلاع ..... را شیعیان ما بخوانند چرا که دعای ظهور می باشد .

ای شیعیان برای ظهور حضرت مهدی آن طوریکه غیبت حضرت موسی ( ع ) که سیصد سال طول می کشید قوم حضرت موسی (ع ) آن قدر به درگاه خداوند التجاء کردند که این سیصد سال غیبت به چهل روز مبدل شد و بعد از آن ظهور موسی ( ع ) رسید و همین طور هم که یعقوب بعد از چهل سال التجاء به درگاه خداوند به دیدار یوسف نائل شد .

بیایم با گناه نکردنمان به ظهور حضرت مهدی این فرزند حضرت زهراء ( س ) انشاءالله کمک کنیم .

        قسم به عصمت زهراء بیا زغیبت کبری                 دگر بس است جدایی خدا کند که بیایی

                                                                                                                                                      

بسم الله الرحمن الرحیم 

  اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ  وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ  الْمُشْتَکى وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السّاعَةَ  السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ .

  خدایا بلاء عظیم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و امید قطع شد و زمین تنگ شد و از ریزش رحمت آسمان جلوگیرى شد و تویى یاور و شکوه بسوى تو است و اعتماد و تکیه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد آن زمامدارانى که پیرویشان را بر ما واجب کردى و بدین سبب مقام و منزلتشان را به ما شناساندى به حق ایشان به ما گشایشى ده فورى و نزدیک مانند چشم بر هم زدن یا نزدیکتر اى محمد اى على اى على اى محمد مرا کفایت کنید که شمایید کفایت کننده ام و مرا یارى کنید که شمایید یاور من اى سرور ما اى صاحب الزمان فریاد، فریاد، فریاد، دریاب مرا دریاب مرا دریاب مرا همین ساعت همین ساعت هم اکنون زود زود زود اى خدا اى مهربانترین مهربانان به حق محمد و آل پاکیزه اش.

 

                                                                              منتظران امام                                                                    غریب مهدی فاطمه زهراء (س )


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ